مجموعه ورزشی ساپکو

تهران، جاده مخصوص کرج

مجموعه ورزشی ساپکو

 

کاربری پروژه: ساختمان در سه طبقه و یک طبقه زیرزمین با مساحتی بالغ بر 7000 مترمربع با فضای بسیار عالی و معماری نوین ، مجهز به سیستم های برودتی و حرارتی سیستم های BMS بوده و جهت برگزاری مسابقات ورزشی و انجام تمرینات ورزشی پرسنل ساپکو ساخته شده است.

 

ویژگی ها: مجموعه ورزشی ساپکو دارای یک سالن بیلیارد و تنیس روی میز و موتورخانه مرکزی و رختشوی خانه در طبقه زیرزمین می باشد . طبقه همکف دارای مجموعه استخر شنای بزرگسالان و کودکان و دو جکوزی و سونای خشک و تر است و در طبقه اول سالن بدنسازی و بوفه قرارگرفته و طبقه دوم سالن چند منظوره فوتسال و والیبال می باشد ودر محوطه آن فضای سبز و پارکینگ روباز قرارگرفته دارد و در قسمت شمال ساختمان ، زمین چمن فوتبال اجرا شده است.

 

ساختمان رستوران ساپکو

 

این ساختمان به مساحت 2500 مترمربع در دو طبقه روی زمین و یک نیم طبقه و زیرزمین می باشد . زیرزمین شامل موتورخانه و سردخانه های زیر صفر و بالای صفر است . طبقه همکف با یک نمای شیشه ای و کامپوزیت و اختلاف سطح در داخل سالن ، فضای بسیار زنده و دلبازی است که شامل غذاخوری با ظرفیت 350 نفر و آشپزخانه و فضاهای مرتبط است. VIP آن به مساحت 300 متر و سالن طبقه اول با ظرفیت 450 نفر در حال حاضر اختصاص به سالن غذاخوری خانم ها داده شده است.

 

کارفرما: شرکت ساپکو
آدرس: تهران، جاده مخصوص کرج

 

آمار پروژه

موقعیت: تهران، جاده مخصوص کرج
مجموع زیربنا: 9500 مترمربع
ویژگی های پروژه: استخر شنا، 2 جکوزی و سونا خشک / مرطوب، سالن بیلیارد و تنیس روی میز، – / + صفر سردخانه های سرد.
مدت زمان اولیه پیمان: 15 ماه
وضعیت پروژه: تکمیل شده

همچنین ببینید ...