مجموعه فرهنگی ورزشی گاز استان کرمان

کرمان

کاربری پروژه : تأمین مکان مناسب برای برگزاری مسابقات ورزشی با استانداردهای کشوری و امکانات و تجهیزات پیشرفته و قابلیت اسکان ورزشکاران و همچنین برگزاری اجلاس و کنفرانس¬های فرهنگی در سالن کنفرانس در سطح پرسنل شرکت ملی گاز و شرکت نفت و نیز در سطوح کشوری انگیزه اصلی ساخت پروژه مجموعه فرهنگی ورزشی شرکت گاز استان کرمان می باشد.

 

پروژه مجموعه فرهنگی ورزشی شرکت گاز استان کرمان با مساحتی بالغ بر 386/19 متر مربع و قابلیت برگزاری مسابقات در کلیه رشته¬های ورزشی (اعم از ورزشهای توپی، آبی، سالنی) و امکانات رفاهی اقامتی و همچنین قابلیت برگزاری اجلاس در سالن کنفرانس، از جایگاه ویژه¬ای برخوردار است.

 

کارفرما: شرکت گازاستان کرمان

 

رسته کاری پروژه: Civil, mechanical, HVAC, piping, electrical
مدت زمان قرارداد: 24 ماه
موقعیت: کرمان، 19386مترمربع زیربنا
ویژگی های خاص پروژه: پروژه با مساحتی حدود 19386 مترمربع زیربنا احداث شده است که شامل دو مجموعه مجزای سالن ورزش های توپی و مجموعه فرهنگی ورزشی می باشد که مجموعه سالن ورزش های توپی دربرگیرنده سالن توپی با گنجایش 650 نفر تماشاچی، بولینگ، سالن تیراندازی، مجموعه اداری و … است.

 

مجموعه فرهنگی ورزشی شرکت گاز استان کرمان در چهار طبقه شامل پارکینگ، آشپزخانه و رستوران، استخر، سالن¬های کشتی، بدن سازی، تکواندو، ژیمناستیک، پینگ پنگ، بیلیارد، شطرنج، مجموعه آمفی تئاتر، کلاس های آموزشی ، زونهای اقامتی و سالن چند منظوره است.در هر دو مجموعه فوق¬الذکر ، پیشرفته-ترین سیستم¬های تهویه مطبوع به کار رفته شده است. سیستم صاعقه گیر، اعلام و اطفای حریق، چیلرهای جذبی، دیزل ژنراتورهای برق اضطراری، دستگاه های هوارسان و فن کویل برای مجموعه در نظر گرفته شده است.

 

این امکانات نیز و فضای مناسب ، فضاهای اقامتی ، جایگاه خبرنگاران و سیستم صوتی و تصویری پیشرفته ، قابلیت¬های بالای پروژه را در برگزاری مسابقات و همایش¬ها به رخ می کشد.

آمار پروژه

موقعیت: کرمان
مجموع زیربنا: 19386 متر مربع
مدت زمان اولیه پیمان: 24 ماه
وضعیت پروژه: تکمیل شده

همچنین ببینید ...