مجتمع مسکونی نظام پزشکی تهران

تهران، سعادت آباد

مجتمع مسکونی پزشکان سعادت آباد(مجتمع مسکونی مهر) ، متعلق به تعاونی مسکن اعضای سازمان نظام پزشکی ، در منطقه سعادت آباد تهران با مساحتی در حدود 25000 مترمربع در شانزده طبقه شامل سه طبقه پارکینگ و سیزده طبقه مسکونی ، شامل 104 واحد مسکونی در متراژهای 120 تا 200 مترمربع ساخته شده است.

 

قسمتی از طبقه همکف به لابی ورودی ، سالن انتظار و سالن اجتماعات اختصاص یافته است. ساختمان دارای سه دستگاه آسانسور نفربر و یک دستگاه آسانسور باری بوده که به سیستم برق اضطراری متصل است. سالن ورزشی ، استخر ، سونا و جکوزی در زیرزمین دوم قرار دارد که با تجهیزات مدرن طراحی و اجرا شده است. ساختمان دارای سیستم تهویه مطبوع شامل سرمایش و گرمایش با موتورخانه مرکز که شامل چیلرهای جذبی و دیگ های بخار و مبدل های حرارتی است که یونیت های فن کوئل و هواساز را تغذیه می کنند.

 

سیستم های الکتریکال ساختمان به صورت کامل ، شامل سیستم صوتی ، آنتن و ماهواره مرکزی ، سیستم اعلام حریق ، دوربین های مداربسته ، برق اضطراری و دیزل ژنراتور اجرا شده است. کیفیت بالای مصالح مصرفی و اجرای منظم و تجهیزات مدرن استفاده شده از عوامل انتخاب پروژه به عنوان پروژه برگزیده وزارت تعاون در سال 82 در کل کشور بوده است.

 

کارفرما: تعاونی مسکن نظام پزشکی ایران
آدرس: تهران، سعادت آباد

 

آمار پروژه

موقعیت: تهران، سعادت آباد
مساحت کل: 25000 مترمربع
وضعیت پروژه: سالن ورزشی، استخر شنا، سونا و جکوزی، برق اضطراری، دیزل ژنراتور و غیره
مدت زمان اولیه پیمان: 12 ماه
وضعیت پروژه: تکمیل شده
مجری پروژه: شرکت مهندسی تکناب

همچنین ببینید ...