مجتمع مسکونی باغ بهشت سعادت آباد

تهران، سعادت آباد

پروژه مجتمع مسکونی باغ بهشت سعادت آباد در زمینی به مساحت 8/9 هکتار متعلق به بنیاد تعاون ارتش ج 11 (بتاجا) و با سرمایه گذاری بانک حکمت ایرانیان در حال ساخت می باشد. این مجموعه مشتمل بر 14 بلوک ( 12 طبقه مسکونی ، همکف و 3 طبقه پارکینگ) و زیربنای کل 276648 مترمربع یکی از بزرگترین پروژه های مسکونی در دست ساخت در تهران بشمار می رود.

 

شرکت تکناب به عنوان پیمانکار عملیات اجرایی سازه ، سفت کاری ، نازک کاری و عملیات تأسیسات برق و مکانیک بلوک های D2 و D3 به مساحت تقریبی 36000 مترمربع را برعهده دارد.

 

آدرس: تهران ، سعادت آباد ، بلوار فرهنگ ، خیابان سوم شرقی ، مجتمع مسکونی باغ بهشت

 

کارفرما : بنیاد تعاون ارتش ، بانک حکت ایرانیان
نوع سازه : اسکلت بتنی ، بر اساس سیستم سقف های پیش تنیده پس کشیده
نوع نما : ترکیب سنگ ، پانل های سیمانی و ورق های کامپوزیت
تعداد واحد مسکونی : 216 واحد

امکانات عمومی و رفاهی:

 

از امکانات عمومی و رفاهی پروژه مجتمع مسکونی باغ بهشت سعادت آباد می توان به سالن اجتماعات برای برگزاری همایش ها و جشن های ساکنین و سالن ورزشی مجهز به سرویس بهداشتی ، دوش و رختکن اشاره کرد که در طبقه همکف هر بلوک در نظر گرفته شده است و امکان استفاده را برای کلیه ساکنین فراهم می آورد.

 

از دیگر امکانات عمومی پروژه ، 3 یا 4 طبقه پارکینگ واقع در هر بلوک است که پارکینگ مورد نیاز ساکنین را تأمین می کند. مبنای تأمین پارکینگ ها به ازای واحدهای بزرگ تر از 200مترمربع ، دو پارکینگ و هر واحد مسکونی تا 200مترمربع یک پارکینگ می باشد. برای هر واحد تعدادی پارکینگ اضافه نیز در نظر گرفته شده است که در آینده و در صورت تمایل ساکنین به نرخ روز به آنها فروخته خواهد شد.

 

هر یک از برج ها مجهز به سیستم شوتینگ زباله تر و خشک با قابلیت تفکیک از مبدأ (در هر طبقه) به همراه مکانیزم شست وشو و ضدعفونی خودکار می باشد که به دورن ترولی های مجزا هدایت می شود. تمام بلوک ها و واحد ها مجهز به جدیدترین سیستم اعلام حریق (Addressable) ، ساخت پیشرفته ترین کمپانی ها هستند. به طوری که مکان دقیق بروز حریق را مشخص کرده و بافعال شدن آژیر و چراغ های مخصوص ساکنان مجموعه را مطلع می کند. تمام مشاعات و آسانسورها و همچنین موتورخانه هر بلوک مجهز به سیستم برق اضطراری هستند که توسط یک دیزل ژنراتور با قدرت 250کیلوولت آمپر تأمین می شود. هر بلوک مجهز به سه دستگاه آسانسور ،نفر بر با ظرفیت 10 و 13 نفر است. با توجه به ضعف دریافت سینگال های UHF در منطقه ، کلیه بلوک ها ، آنتن مرکزی با تکنولوژی DVB-T نصب شده است. با استفاده از این سیستم ، امکان دریافت دست کم 20کانال به طور دیجیتال توسط گیرنده های معمولی فراهم می گردد.

 

سیستم تهویه مطبوع برج های باغ بهشت سعادت آباد به گونه ای طراحی شده است که هوای داخل واحدها را جهت راحتی هرچه بیشتر ساکنان در محدوده 22 تا 24 درجه سانتی گراد حفظ می کند. برای ایجاد این شرایط از پیشرفته ترین چیلرهای جذبی از برندهای معتبر همراه با فن کویل های سقفی توکار که به وسیله BMS کنترل می شوند ، استفاده شده است. هر یک از واحد ها مجهز به دستگاه BTU meter است تا امکان اندازه گیری مصرف انرژی (سرمایش و گرمایش ) به صورت مجزا وجود داشته باشد تا بر مبنای آن صورت حساب شارژ ماهیانه هر واحد به وسیله یک کامپیوتر مرکزی و به صورت خودکار محاسبه و صادر شود.

 

آمار پروژه

موقعیت: تهران، سعادت آباد، بلوار فرهنگ، خیابان سوم شرقی، مجتمع مسکونی باغ بهشت
مجموع زیربنا: 276648 مترمربع
ویژگی های پروژه: سالن برای برگزاری جلسات و جشن ها، سالن ورزشی، 4 طبقه پارکینگ و غیره
مدت زمان اولیه پیمان: 20 ماه
وضعیت پروژه: تکمیل شده
مجری پروژه: شرکت مهندسی تکناب

همچنین ببینید ...